خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: راه اندازی کاروان پیاده‌روی اربعین در حقیقت برافراشتن پرچم اسلام و حفظ اقتدار اسلام است.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۵۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی با اشاره به لزوم اهمیت دادن به پیاده روی اربعین، اظهار کرد: پیاده روی اربعین حماسه وصف نشدنی دین اسلام برای ترویج و معرفی این آئین آسمانی به جهانیان است.

وی گفت: عشق به امام حسین (ع) تبلیغ و سفارش نمی‌خواهد بلکه این دل و روح آدمی است که به سمت امام حسین(ع) پرواز می‌کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، پیاده روی اربعین را از جمله شعائر بزرگ الهی عنوان کرد که هیچ گونه تهدید و مشکلی نمی‌تواند مانع حرکت آن شود.

وی به حوادث اخیر در کشور عراق اشاره کرد و گفت: بی‌نظمی و نا آرامی در کشور عراق که منجر به آشوب شده اثری در کمرنگ کردن این حماسه ندارد، چرا که مردم دو کشور آگاه هستند و می‌دانند که دشمنان سعی دارند این تجمع بزرگ را با هر ترفندی كم‌رنگ کنند.

این مسوول افزود: زواری که از مراسم پیاده‌روی اربعین بازمی‌گردند صاحب دو مقام می‌شوند، ابتدا به آن‌ها گفته می‌شود شما آمرزیده شدید، شبیه کسی که به حج می‌رود و گناهانش پاک می‌شود، دومین مقامی که زائر اربعین داده می‌شود این است که به مقام «حزب‌اللهی» می‌رسد و جزو حزب خدا و رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات