بهرامیان از راه اندازی موکب بسیجیان حقوق دان برای خدمت رسانی به زائران اربعین و آغاز به کار مراکز مشاوره، معاضدت و آموزش حقوق در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۶۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

راه اندازی موکب بسیجیان حقوق دان برای خدمت رسانی به زائران اربعین/ آغاز به کار مراکز مشاوره، معاضدت و آموزش حقوق در استان خوزستانبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در گفتگوی خبری ساعت ۱۷ شبکه خوزستان با اعلام اجرای طرح هر مسجد، یک حقوقدان در کشور گفت: این طرح به صورت آزمایشی در یک هزار مسجد کشور در حال اجراست.

بهرامیان افزود: در این طرح اعضای بسیج حقوقدانان با حضور در مساجد مباحث حقوقی از جمله آسیب های خانواده، مسائل اقتصادی و مالی و کاهش خشونت را آموزش می دهند.

وی با اشاره به اینکه این طرح مورد تاکید و حمایت ریاست قوه قضائیه قرار گرفته است، اظهار داشت : طرح یک مسجد یک حقوقدان با هدف ترویج فرهنگ قانونمداری، آموزش حقوق و افزایش سواد حقوقی شهروندان انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور یکی از برنامه های این سازمان را پیگیری و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع حقوق بیان کرد و ادامه داد: در این سازمان ۴۵ هزار بسیجی در رشته های مربوط به حقوق عضویت دارند.

بهرامیان همچنین از راه اندازی مراکز مشاوره و معاضدت و آموزش حقوق در استانها خبر داد و اظهار کرد: این مرکز امروز در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی نیز از راه اندازی موکب بسیجیان حقوق دان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات