وزیر آموزش و پرورش در مورد طرح رتبه بندی‌فرهنگیان گفت: این موضوع جزو مسئولیت‌های ما است و در بودجه ۹۸ اعتباری پیش‌بینی شده که در نیمه دوم امسال اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محسن حاجی میرزایی امروز در آیین افتتاح متمرکز ۳۱پروژه آموزشی با ۱۲۲ کلاس درس لرستان، به سیل اخیر در پلدختر اشاره و اظهار کرد: بزرگتر از رویداد سیل نوع مواجهه انسان‌ها با رویدادها است.

وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که ما در آموزش و‌ پرورش تعقیب می‌کنیم کشاندن مدرسه به میان جامعه، ارتباط برقرار کردن مدرسه با محله، جامعه و خانوادها است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از وجوه تربیت تعامل، همکاری و مشارکت در امور اجتماعی است، افزود: امروز در این مراسم شاهد این تعامل و همکاری با ورود خیرین هستیم.

حاجی میرزایی گفت: بیش از ۱۱۳ هزار کلاس درس توسط خیرین در دو دهه اخیر ساخته شده است که کار ارزشمندی است.

وی در مورد مشکل آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های من رفع مشکلات این افراد است؛ اطمینان می‌دهم از کوچکترین تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد طرح رتبه بندی‌فرهنگیان نیز  توضیح داد: این موضوع جزو مسولیت‌های ما است و در بودجه ۹۸ اعتباری پیش‌بینی شده که در نیمه دوم امسال اجرایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در زمینه کمک به فرهنگیانی که در جریان سیل متحمل خسارت شدند حتما متناسب با بضاعت خود کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات