خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه امکانات باید در راستای اربعین و خدمات‌رسانی به زائران حسینی پای کار باشند، گفت: در این ۱۰ روز همه مدیران باید آماده باشند.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

همه امکانات باید در راستای اربعین و خدمات‌رسانی به زائران حسینی پای کار باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در ستاد اربعین استان همدان با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی  و ضرورت خدمات‌رسانی به زائران اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند تمام امکانات خود را در اختیار زائرین قرار دهند.

وی تصریح کرد: همه ما باید به صورت جدی آماده باشیم چراکه همدان نام و جایگاه ویژه‌ای دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه امکانات باید در راستای اربعین و خدمات‌رسانی به زائران حسینی پای کار باشند، گفت: در این ۱۰  روز همه مدیران باید آماده باشند.

وی در خصوص ثبت نام در سامانه سماح، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی ۲۳۲ هزار نفر، قم ۱۱۰ هزار نفر، مازندران ۱۰۸  هزار نفر، همدان ۵۷ هزار نفر، گلستان ۳۸ هزار نفر و خراسان شمالی ۲۸ هزار نفر که در مجموع ۵۶۵ هزار نفر می‌شوند در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که سال گذشته ۲۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند که این رقم امسال افزایش یافته است.

آزادبخت با بیان اینکه ما باید نسبت به سازمان خود مسئولیت داشته باشیم، تصریح کرد: حضور ما باید باعث تشویق روحیه شود و به دنبال حل مشکل باشیم و در تقویت اربعین و روحیه مردم، خدمت‌رسانی خوبی را انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در همه عرصه‌ها مردم به ما مسئولین کمک کردند، عنوان کرد: مکانی که موکب‌ها مستقر می‌شوند باید مکان مناسبی باشد، ما باید نظر کارشناسی خود را قانونی مطرح کنیم و باید این را بدانیم امنیت زائر اصل اول است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات