به بهانه دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب
کد خبر: ۹۱۸۳۱۱۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این روز‌ها شاید این خبر هارو مدام تو سایت‌ها و کانال میخونید که آیا زنان اجازه حضور در ورزشگاه را دارند یا نه! یا خرید بلیط زنان برای بازی ایران بیش از مردان شد! آیا دغدغه مسولین عالی رتبه کشور شده به ورزشگاه رفتن زنان؟! خب من نمی‌خواهم وارد این بحث بشم که آیا زنان اجازه حضور دارند یا نه! بحثم فراتر از این چیزهاست، میگم آیا دغدغه مسولان عالی یک کشور یا لااقل مشکل امروز زنان جامعه ما به ورزشگاه رفتن است؟! یا اینکه ۷۰ درصد از زنان سرپرست خانوار بی سواد هستند، یا ۸۲ درصد زنان سرپرست خانوار بیکار هستند و یا ۴۷ هزار زن پس از استفاده از مرخصی زایمان اخراج شده اند

و یا ۱۱ میلیون ۲۴۰ هزار دختر و پسر مجرد داریم که از این تعداد ۵ میلیون ۶۷۰ هزار نفر فقط دختر مجرد هستند؟! (امار مربوط به سال ۹۴ می‌باشد)

آیا این‌ها مبطلات جامعه زنان نمی‌باشد؟!

یا اینکه می‌خواهیم فقط استفاده ابزاری از زنان داشته باشیم تا زمان انتخابات می‌رسد مشاور رییس جمهور یا خود ایشان دم از حقوق زنان بزنند، ولی بعد انتخاب انگار نه انگار حرفی زده شده! کما فی السابق وعده‌های رئیس جمهور!

ولی متاسفانه امروز شاهد موجی از تبلیغات از رسانه‌های خارجی و داخلی طیف وابسته به دولت در این ایام هستیم که فقط جامعه یک موضوع دارد آن هم ورزشگاه رفتن زنان است!

این جریان منو یاد سال ۹۲ و ۹۶ میندازه که یک عده‌ای مدام می‌گفتند که اگر فلانی بیاد دیوار میکشه هاااا فیلتر میشه هااااا و همینطور مردم رو بترسونن که به مقاصد خودشون برسند!...

و در آخر هم می‌شود مادر بود هم نخبه... هم همسر بود هم نخبه. هم درس خواند هم نقش‌های اجتماعی و طبیعی خود را ایفا کرد!


به قلم محمدجوادکاظم زاده
ارسال نظرات
پر بیننده ها