خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: حضور زائران اربعین در کشور عراق که آزادانه و خیال راحت در حال حرکت از سوی نجف به سمت کربلا به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم است.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۲۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی، مسئول نمایندگی ولی فیقه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم مسلم خیزاب به خاطره‌ای از شهیدی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدان انقلاب برای دفاع از دین، کشور و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی بیان کرد: مقام شهدا بسیار بالا است و پیامبر اسلام فرمودند که مقام شهدا مقامی است که انبیاء به آن غبطه می‌خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمود اگر فردی در راه خداوند شهید شود بالاترین مقام را در نزد خداوند متعال دارد. مقام شهید مقامی است که خداوند متعال آن را در مقام مکرمین قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: این شهدا هستند که ما را به چنین مراسم‌هایی دعوت می‌کنند. در وصیت‌ نامه‌های شهدا توصیه به حجاب، نماز و پیروی کردن از ولی فقیه به چشم می خورد و اگر در مسیر شهدا قدم برداریم برای ما کافی است.

وی ادامه داد: حضور زائران اربعین در کشور عراق که آزادانه و خیال راحت در حال حرکت از سوی نجف به سمت کربلا به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها