طرح شهید رهنمون با حضور فرمانده سپاه شهرستان سیرجان و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی با محوریت ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان در محله مکی آباد سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۳۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز طرح شهید رهنمون با حضور فرمانده سپاه شهرستان سیرجان و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی با محوریت ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان در محله مکی آباد سیرجان برگزار شد.

فرمانده بسیج ناحیه سیرجان گفت: این طرح شهید رهنمون یکی از طرح‌های موفق و امیدبخش همانند دیگر طرح‌های اجرا شده برای محرومین جامعه می‌باشد.

سرهنگ باقری گفت: امروز جامعه ما و این مردم عزیز و شهیدپرور بیش از پیش به همدلی و محبت نیاز دارند و وقتی این مهر و محبت را از پزشکان عزیز و بسیج می‌بینند گل امید در دل آن‌ها می‌روید و باعث دلگرمی به نظام و انقلاب می‌گردد.

حجت الاسلام محمدی گفت: قطعا این بهترین باقیات الصالحاتی است برای پزشکان محترم و نیرو‌های بسیج که روزی مثل روز جمعه که هم تعطیل است و هم تنها روز استراحت می‌باشد، اما این عزیزان با روحیه جهادی که از خود نشان می‌دهند جهت انجام بهترین عبادت یعنی کمک به خلق خدا جمعه و غیر جمعه نمی‌شناسند و حاضرند از تفریح و استراحت خود کم کنند و در خدمت محرومین باشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه ضمن تشکر از پزشکان در قابل طرح شهید رهنمون گفت: همین که شما لبخند پدر یا مادری ناتوان را می‌بینید که از صمیم قلب برایتان دعا می‌کنند و از خدا می‌خواهند که عوض خیر به شما دهد این بهترین پاداش برای شماست که با چیز دیگری قابل قیاس نیست.
ارسال نظرات