خبرگزاری بسیج: نهمین دوره آموزشی احکام، مسائل شرعی و تطهیر متوفی برای کانون تطهیرکنندگان داوطلب سازمان بهشت زهرا(س) در حسینیه عطر یاس مجتمع عروجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۶۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، نهمین دوره احکام، مسائل شرعی و تطهیر متوفی تطهیر کنندگان داوطلب به همت معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان بهشت زهرا(س) و به منظور آموزش  طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام در 11 مهر ماه 98 برگزار شد.

عبدالملکی کارشناس کانون تطهیر کنندگان داوطلب در زمینه چگونگی احکام شرعی و فقهی مربوط به اموات در زمان بحران و فتوای مراجع عظام تقلید توضیحاتی ارائه کرد و دیگر اقدامات کانون در جهت جذب، آموزش تئوری و عملی و بهره گیری از داوطلبان در سالن های تطهیر را برای  طلاب و مدعوین توضیح داد.

در ادامه بازدید شرکت کنندگان از سالن های تطهی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اقدامات کانون تطهیر کنندگان داوطلب سازمان بهشت زهرا(س) این قبیل برنامه ها را در راستای ارتقاء اندیشه معاد باوری و تاثیر گذار در زندگی روزمره دانست و بر ادامه آن و استفاده از ظرفیت معنوی آن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: حضور طلاب در محیط معنوی بهشت زهرا(س) علاوه بر بالا بردن سطح آگاهی، قطعا اثرات مثبت زیادی در شیوه زندگی و اندیشه طلاب دارد.

گفتنی است از نکات شاخص برگزاری این دوره توسط کانون تطهیر کنندگان داوطلب، حضور مدیر، معاونین و تعداد 60نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) بود که باعث ارتفاء سطح و غنای مباحث فقهی مربوط به اموات شد

 

ارسال نظرات