امام جمعه فشافویه:

استکبار جهانی اخبار پیاده روی عظیم اربعین را سانسور می‌کند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه فشافویه گفت: امروز استکبار جهانی در مقابل پیاده روی اربعین ایستادگی کرده و اخبار خیل عظیم مشتاقان اهل بیت را سانسور می کند تا این حرکت به انظار جهانیان نرسد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۷۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه فشافویه؛ حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی، امام جمعه فشافویه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین در کربلا اظهارداشت: اگر هریک از ما  توفیق حضور در این اجتماع عظیم را نداشته باشیم، ذهن و وجودمان در آن حرکت عظیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) اهداف و کرداری داشت که برای بشریت مفید بود، افزود: این راهپیمایی اقتدار تشیع است و وجود و سیره سیدالشهدا(ع) را به همگان معرفی خواهد کرد.

حجت الاسلام درگاهی در ادامه گفت: آیت الله بهجت در خصوص وجود ارزشمند امام حسین(ع) فرمودند که ما در حق سید الشهدا(ع) کوتاهی کردیم و اگر ایشان را به مردم بشناسانیم، اهداف، سخنان و وجود حسین بن علی(ع) مردم را بیدار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیاده روی اربعین به منظور معرفی و بیان اهداف سید الشهدا(ع) و ماهیت قیام او به جهانیان بسیار مهم است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور در این حرکت عظیم شرکت میکنند و تبدیل به میعادگاه عاشقانه ای برای برقراری اتصال به حق و سید الشهدا(ع) شده است.

امام جمعه فشافویه با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان اسلام در نادیده گرفتن پیاده روی عظیم اربعین بیان کرد: امروز استکبار جهانی در مقابل پیاده روی اربعین ایستادگی کرده و این خیل عظیم مشتاقان را سانسور میکند تا این حرکت به گوش مردم نرسد.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد جلوگیری از بیداری مردم است، زیرا مردم در صورت آشنایی با مکتب حسینی، وجود و اهداف امام حسین، به مقابله  با استکبار خواهند برخواست.

درگاهی در ادامه به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نخستین دستاورد این دیدار شخصیت دادن به این جوانان است و بسیاری از دشمنان در شرایط فعلی با ترویج ناامیدی میان جوانان،  به دنبال خروج آنان از کشور هستند.

 

وی افزود: حرکت رهبر معظم انقلاب نشان داد که همه چیز حول محور جوانان است و جوانان با شور و نگاه ژرف اندیش خود می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند.

 امام جمعه فشافویه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که کارها باید به دست جوانان سپرده شود و این فرموده باعث قوت قلب جوانان شد. در واقع جوانان باید این انقلاب را پیش برند و این تفسیر سخن معمار کبیر انقلاب است که فرمود «ما می توانیم».

وی تصریح کرد: این عبارت ارزشمند در حال حاضر در بسیاری از موضوعات علمی و پزشکی و ... نمود پیدا کرده است. در حال حاضر بسیاری از افراد از کشورهای همسایه برای درمان و بهره گیری از خدمات پزشکی تخصصی به کشور ما مراجعه می‌کنند.

درگاهی با اشاره به برخی تغییر و تحولات  در ستاد نماز جمعه فشافویه گفت: تغییراتی در چارت های مختلف در ستاد نماز جمعه شکل گرفته، که امیدواریم نماز جمعه با شکوه تر و عظیم تر از گذشته برگزار شود و برنامه های بزرگ و ارزنده ای را از سوی این ستاد شاهد باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار