نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان عنوان کرد
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: پیاده روی چند میلیونی زائران امام حسین (ع)، نماد اتحاد مسلمانان است و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن در عراق می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۰۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، آشوب‌های اخیر در عراق را توطئه دشمنان تکفیری و صهیونیستی دانست و گفت: این توطئه ها، تاثیری در شرکت مردم در این رویداد بسیار یزرگ نداشته است.
وی به همگامی رسانه‌های غربی با این توطئه اشاره کرد و گفت: در حالی که کوچکترین مسئله‌ای در عراق به سرخط خبر‌های این رسانه‌ها تبدیل می‌شود، ولی به پیاده روی نزدیک به ۲۰ میلیون زائر در کشور عراق کمترین اشاره‌ای نمی‌کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به بیانیه گام دوم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: جوانان به عنوان آینده سازان کشور محور اصلی این بیانیه اند و باید با تلاش خود نقص‌های گذشته را جبران کنند.
امام جمعه بندرعباس افزود: کشور ما به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در معرض حوادث غیرمترقبه است و پیشگیری در این زمینه و قبل از وقوع حوادث بسیار مهم و ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با گرامیداشت روز نیروی دریایی گفت: استان هرمزگان با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز آبی، بزرگترین نقش را در امنیت کشور دارد.
وی با نکوهش حمله ترکیه به کشور سوریه گفت: حمله یک کشور اسلامی به کشور اسلامی دیگر قابل قبول نیست و ترکیه باید از سرنوشت عربستان در حمله به یمن عبرت بگیرد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز نیروی دریایی گفت: تقارن این روز که یادآور حماسه رزمندگان اسلام در رویارویی مستقیم با آمریکاست با پیاده روی اربعین، نشانه همسویی این دو رویداد بزرگ است.
سردار عباس غلامشاهی گفت: امروز نیز رزمندگان نیروی دریایی سپاه با ادامه راه شهدا و با اقتداری غیرقابل مقایسه با دوران دفاع قدس، آماده مقابله با تهدیدات دشمن هستند.
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش نیز با گرامیداشت سالگرد تاسیس عقیدتی-سیاسی در ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مکتبی است که تقدیم ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس گویای این حقیقت است.
امیر روح الامینی گفت: نیرو‌های ولایتمدار ارتش با تبعیت از فرمانده کل قوا هرگز اجازه تعدی به خاک‌کشور را نمی‌دهند و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

ارسال نظرات