مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سراب با اشاره به ویژگی های مهم پاسداران تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: یگی از ویژگی های مهم پاسداری این است که هویت خود را حفظ کنید و نگذارید این ویژگی به آسانی خدشه دار شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قاسم هاشمی در جمع کارکنان سپاه سراب افزود: دومین ویژگی پاسداران الگو بودن آن ها در زمینه علم، جنگ و معنویت  است که باید در بین مردم در جامعه الگو باشند و این معنویت را عملی کنند و آن هایی که دارای معنویت بالاتری بودند راه شهادت را انتخاب و به لقا الله پیوستند.

وی جهاد در راه خدا، ایثار و فدارکاری را از دیگر ویژگی پاسداران برشمرد و اظهارداشت: پاسدارن از آغاز انقلاب با جانفشانی و فدارکاری و جان گذشتگی از جان و مال خود این انقلاب را حفظ و پاسداری کردند و هر زمان در هر عرصه لازم بود در خط مقدم انقلاب اسلامی حضور داشتند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: پاسداران باید با انقلابی زیستن و انقلابی ماندن فرهنگ عاشورایی و شعار «هیات من الذله» را در جامعه اجرایی کنند و با انقلابی زندگی کردن و انقلابی ماندن در این راه ثابت قدم بمانند.

مسئول عقیدتی نیروی انتظامی به شاخص های انقلابی گری اشاره و اظهارداشت: افرادی که به ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستند، افراد انقلابی اند و انقلاب یک ایمان و دین است که با مرور زمان تغییر نمی کند و کسانی که به استقلال کشور و عدم تبعیت از دشمن و تقوای سیاسی و دینی دارند و در برابر لغزش هایی که دشمن می تواند سوء استفاده کند بپرهیزند انقلابی اند. 

ارسال نظرات