فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 42 درصدی اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر ار امحاء 130 کیلو گرم انواع مواد مخدر غیر داریی با حضور مسئولان استان خبر داد .
کد خبر: ۹۱۸۳۲۵۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار رحیم جهانبخش در مراسم امحاء 130 کیلو گرم مواد مخدر در استان زنجان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد دارای اهمیت زیادی است، اظهار داشت: اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که به واقع کل خانواده را درگیر خود می‌سازد و آسیب‌های جبران ناپذیری نیز به خانواده و جامعه وارد می‌کند.

 

وی با بيان اينكه به منظور ريشه كن كردن پديده مواد مخدر همه اقشار جامعه بايد نقش داشته باشند ،خاطر نشان كرد: از اول سال جاری تا کنون ماموران انتظامی استان زنجان با انهدام 13 باند بزرگ مواد مخدر و اجرای هزار و 600  طرح پاک سازی، بیش از یک تن و 200 کیلو انواع مواد مخدر کشف کردند.

 

سردار جهانبخش  با اشاره به اینکه اولویت فرماندهی انتظامی استان زنجان در بحث مواد مخدر مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر است گفت : در 6 ماهه نخست امسال 2 هزار نفر از توزیع کنندگان ، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح استان دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این‌که مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌حق مردم از پلیس است گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پاسخ به این خواسته، از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره با تمام توان سعی کرده است تا محیط را برای فعالیت مجرمانه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

 

وی با اشاره به توقیف 258 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در 6 ماهه سالجاری گفت : شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی زیان‌های اجتماعی و فروپاشی خانواده‌ها را به دنبال دارد.

 

این مسئول تصریح کرد : هم اکنون بیش از 130 کیلو گرم مواد مخدر غیر دارویی شامل حشیش، شیشه، شیره تریاک، سوخته تریاک و سایر مواد پس از سیر مراحل قانونی و با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر امحاء شد.

 

وی  در پایان با تأکید بر اینکه مردمی سازی و اجتماعی سازی از راه های پیشگیری از اعتیاد است،خاطرنشان کرد: بدون شک همکاري و تعامل مردم با پليس نقش مهمي در موفقيت هاي نيروي انتظامي داشته است.

 

ارسال نظرات