معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد؛
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تا 19 مهر ماه سال جاری در مجموع 9 هزار و ۳۸۸ مسافر از دو مرز خسروی و مهران جا به جا شدند.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۶۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدقالچی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از۱۰مهر ماه سال جاری تا 19 مهر، ۳۲۵سفر از مرز مهران انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه 9 هزار و ۱۱۸ مسافر در این ایام جابه جا شده اند، تصریح کرد: زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین از این مرز عبور کرده اند.

 

این مسئول با اشاره به انجام 12 سفر از مرز خسروی،تصریح کرد: تا کنون ۲۷۱ مسافر جابه جا شدند.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه تا کنون ۳۳۷ سفر از دو مرز ثبت شده است، افزود: در مجموع 9 هزار و ۳۸۸ مسافر جابه جا شدند.

 

مدقالچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم موتورسواران قانونمند باحضور بیش از 100 موتورسوار در زنجان، بیان داشت: به تمامی شرکت  کنندگان و موتور سواران قانونمند کلاه ایمنی اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه ستاد اربعین استان درحوزه حمل و نقل مسافری از 17 مهر ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: مرز خروجی زائران زنجانی مرز خسروی است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه ساعت کاری این مرز از 7 صبح تا 19 بعدظهر است، بیان داشت: اتوبوس های وی آی پی 25نفره 170هزار تومان، اتوبوس کلاسیک 30 نفره 130 هزار تومان و اتوبوس عادی نیز 100 هزار تومان است.

ارسال نظرات