خبرهای داغ:
شهردار تبریز گفت: خدمات موکب جنت‌الحسین‌(ع) برای زائران اربعین حسینی در کشور عراق افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۷۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات ویژه شهرداری تبریز برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی، افزود: در حال حاضر تعداد ۴ خیمه با ظرفیت پذیرش بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان در عراق توسط شهرداری برپا شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد مسکونی نیز برای اقامت زائرین اربعین توسط موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلای معلی مهیا شده است، اظهار داشت: در راستای توجه ویژه به فراهم کردن شرایط اسکان زائرین این واحد مسکونی با امکانات رفاهی مناسب در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می گیرد.

شهین باهر همچنین از آغاز به کار واحد بهداشتی و درمانی موکب جنت الحسین (ع) خبر داد و گفت: با راه اندازی واحد خدمات بهداشتی و درمانی، این واحد میزبان خیل کثیری از زائرین ایرانی و غیرایرانی در اربعین حسینی شده است.

وی ارایه انواع خدمات درمانی سرپایی نظیر تزریقات، پانسمان و ضدعفونی کردن زخم پای راهپیمایان اباعبدالله االحسین(ع) را از عمده خدمات واحد هدمات بهداشتی و درمانی شهرداری تبریز در کربلا اعلام کرد.

شهین باهر اضافه کرد: واحد بهداشتی و درمانی موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز با تجهیزات کامل درمانگاهی روزانه به بیش از یکهزار زائر اربعین خدمات ارایه می‌دهد که همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و افزایش شمار زائران این آمار نیز به‌ صورت چشمگیری افزایش می‌ یابد.

وی گفت: به دلیل گرمای هوا و ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به کربلا، آمار مراجعه کنندگان به واحدهای درمانی مستقر در این شهر افزایش یافته است و واحد بهداشتی درمانی شهرداری تبریز نیز نقش مهمی در تامین نیازهای درمانی و حفظ سلامتی زائرین ایفا می‌ کند.

موکب جنت الحسین شهرداری تبریز واقع در جاده قدیم نجف به کربلا واقع در عمود شماره ۱۳۹۴ آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدلله الحسین است که ارایه انواع خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتیف نظافتی و فرهنگی از جمله اقدامات این موکب در ایام اربعین خواهد بود.

ارسال نظرات