خبرهای داغ:
در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۷جلسه بصیرتی سیاسی در ستاد ناحیه مقاومت بسیج رامشیر برگزار گردید. در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر جناب سرگرد منصوری در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه ایراد سخن کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۹۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

ایشان فرمودند که سپاه در آن بهبوهه و شرایط سخت ابتدای انقلاب تشکیل شد در سپاه بیشتر رویش ها بود تا ریزش ها و ورود سپاه در کمک رسانی به محرومان و کمک به زلزله زدگان رابیان نمودند. ایشان فرمودند: مقام معظم رهبری سپاهیان را فرزندان خود نامیدند و فرمودند صددرصد از سپاه رازی هستم اما قانع نیستم ایشان فرمودند نگذارید سپاه پیر شود و محافظه کار شود و حضرت اقا فرمودند حفظ آمادگی سپاه در رویارویی با حوادث بزرگ و همکاری سپاه با تمام ارگانهای دولتی را بیان نمودند.
حضرت آقا فرمودند از دشمنان نترسید و آنها را کوچک نشمارید ودر پایان در خصوص حفظ اخلاق و معنویت در و مردمی بودن پرداختند.

همچنین در ایام سوگواری سید و سالار شهدا حضرت اقا اباعبدا....الحسین ع جلسه نهضت روشنگری در حوزه شهید مدرس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامشیر  باحضور بسیجیان و سخنران برنامه برادر علی اکبر بندری برگزار گردید. در این نشست سخنران برنامه ضمن تسلیت ایام سوگواری اقا امام حسین ع به وضعیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و وضعیت فعلی کشور ایران و قدرت بازدارندگی آن را در طول تاریخ بی بدیل دانسته وبه گرایش و تغییر رویکر برخی کشورهای عربی منطقه به سوی ایران وبه نوعی انشقاق بین آنها پرداخت. لذا برخی کشورهای خلیجی منطقه به این نتیجه رسیدند که بعداز سرنگونی هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا در تنگه همرمز دیگر به این کشور نمی شود متکی بود زیرا که آن کشور توانایی دفاع از خود را ندارد پس چگونه می تواند از ما حمایت و دفاع کند و در انتها سخنران برنامه به اهمیت انتخابات مجلس در اسفند ماه 98 پرداخت که نیاز فعلی کشور به یک مجلس جوان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها