فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود با همسر شهید غلامحسن باقری و خانواده شهیدمحمدحسن احمدی در شهر بیارجمند دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۲۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود با همسر شهید غلامحسن باقری و خانواده شهیدمحمدحسن احمدی در شهر بیارجمند دیدار کردند.
در این دیدار که مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند نیز حضور داشتند، خانواده شهدا خاطراتی از شهدا بیان و بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این دیدار با تجلیل از خانواده شهدا و صبر و استقامت آنان با اشاره به برنامه های سپاه و بسیج در نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر تهاجم گسترده دشمنان در جنگ نرم است.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیز با اشاره به آیات و روایات در باب مقام شهدا بر تکریم و تجلیل از خانواده شهدا تاکید و فرهنگ ایثار و شهادت را سبب بازدارندگی ملی و ایستادگی چهل سال انقلاب اسلامی بیان کرد.
در پایان این دیدار ها هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا گردید.
در حاشیه دیدار با خانواده شهدا، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از نمایشگاه اقتصادمقاومتی همسرشهیدغلامحسن باقری نیز بازدید کردند و از این همسر شهید و پاسدار بازنشسته در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب تقدیر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها