کشتی فرنگی شهرستان ری بر سکوی قهرمانی ایستاد

خبرگزاری بسیج: یک دوره مسابقه کشتی فرنگی جوانان در رده سنی جوانان و با حضور تیم هایی از استان لرستان و قم و شهرستان های اسلامشهر، بوستان ،پیشوا، جنوب غرب ،یاسینی، شهریار وشهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۳۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی هئیت کشتی شهرستان ری؛ به همت هئیت کشتی شهرستان ری به مناسبت هفته تربیت بدنی و بزرگداشت ایرج خورشید فر پیشکسوت کشتی، یک دوره مسابقه کشتی فرنگی جوانان با حضور۸۶ کشتی گیر در شهرستان ری برگزار شد. حضور بزرگان کشتی دراین مسابقات سطح کیفی این دوره را افزایش داده بود و قهرمانان آینده دار کشتی کشور پنجه در پنجه هم کردند و شور و حال خاصی به این مسابقات دادند.

 الله مراد زرینی رئیس هئیت کشتی ری،  گفت:  مسابقات کشتی جام بزرگداشت پهلوان ایرج خورشید فر با حضور ۸۶ کشتی گیر در قالب ۱۰ تیم ، در تمامی اوزان و در رده جوانان به مدت یک روز در سالن کوثر خانه کشتی سوریان شهرستان ری برگزار شد.

 وی هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن سطح کشتی شهرستان دانست و گفت: وزن کشی این مسابقات درروزجمعه و شروع مسابقات از ۸صبح همانروز آغاز و فینال این مسابقات نیز بعد از ظهر جمعه برگزار شد که تیم کشتی شهرستان ری  با ۱۳۵ امتیاز در کشتی فرنگی به عنوان قهرمانی مسابقات رسید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار