به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : دانش‌آموز یکی از مدارس شاهد شهرستان زرند در یادادشتی که به صندوق پیشنهادات و انتقادات مدرسه انداخته بود، خسارت شکستن دسته جارو را پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۴۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
دانش آموز زرندی خسارت بیت‌المال را پرداخت کرد

دانش‌آموز یکی از مدارس شاهد شهرستان زرند در یادادشتی که به صندوق پیشنهادات و انتقادات مدرسه انداخته بود، خسارت شکستن دسته جارو را پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان شاهد  زرند در یادادشتی که به صندوق پیشنهادات و انتقادات مدرسه انداخته بود، خسارت شکستن دسته جارو را پرداخت کرد.

این دانش‌آموز در این یادداشت ضمن عرض شرمساری از خسارتی که به مدرسه وارد کرده، گفته است: به دلیل اینکه کلاسمان کثیف شده خواستم جارو کنم بلکه باری از روی دوش خانم ضیاءالدینی بردارم، اما متاسفانه در اثر حواس‌پرتی، دسته بلند جارو را ناخواسته شکستم.

دانش‌آموز در ادامه با عذرخواهی آورده است: معذرت می‌خواهم هر چند می‌دانم کار درستی نیست، اما من خجالت می‌کشم که خودم را معرفی کنم.
نکته:

قابل توجه همه مدیران ومسئولین این یک درس عبرت برای همه من وشماست

سلام وتقدیروتشکرازدانش اموزوخانوده ایشان که قیمت چوب دسته جاروزیادنیست واحساس مسولیت کرده امیدوارم همه درموردوسایل بیت المال درهرپست ومقامی هستندانجام بدهندیک دسته چوب جاروحدود پنج هزارتومان است، ولی حق ۸۰ میلیون است ازاین قعطه کوچک تاوسایل خیلی قیمتی بتوانیم رعایت کنم خیلی خوب است.
 
ارسال نظرات