گشایش چهاردهمین نمایشگاه کتاب در بام ایران

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۱۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی، همزمان با ۲۰ مهرماه، روز بزرگداشت حافظ، در محل نمایشگاه های بین المللی شهرکرد افتتاح شد.

در این مراسم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه کتب روز متناسب با نیاز  جامعه و استان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب دانست.

جواد کارگران، در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۹۰ هزار نفر از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری بازدید و یک میلیارد و 710 میلیون تومان از نمایشگاه خرید کردند، گفت: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان های کشور است که در آن از نمایشگاه کتاب استقبال ویژه ای می شود.

وی در ادامه افزود: تا کنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان پیش بینی شده است و در صورت نیاز این مبلغ را افزایش خواهیم داد.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب ۲۰ لغایت ۲۵ مهر ماه جاری، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان و اقع در شهرکرد پذیرای علاقه مندان می باشد.

ارسال نظرات