طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای گستوئیه پاریز با محوریت مشاوره امور کشاورزی و بازدید از باغات منطقه و اجرای طرح واکسیناسیون طیور بومی در مبارزه با بیماری نیوکاسل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۲۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، با حضور فرمانده سپاه شهرستان سیرجان و جمعی از مسئولین شهرستان طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای گستوئیه پاریز با محوریت مشاوره امور کشاورزی و بازدید از باغات منطقه و اجرای طرح واکسیناسیون طیور بومی در مبارزه با بیماری نیوکاسل برگزار شد.

فرمانده سپاه سیرجان در جمع کشاورزان روستای گستوئیه اظهار داشت: کشاورزی و رسیدگی به امورات باغات و درختان و میوه جات یکی از مسائل مهمی است که در دین مبین اسلام سفارش‌های مؤکدی بر آن شده است و شکر خدا امروز با همت کشاورزان عزیز و زحمت کشی همچون شما کشاورزان پاریز و روستا‌های تابعه آن شاهد به ثمر رسیدن این اقدام جهادی و الهی می‌باشیم.

سرهنگ باقری گفت: دشمنین انسانیت و آزادگی به دنبال این هستند که از هر طریق و روزنه‌ای وارد شوند و به گونه‌ای آسیبی به ملت‌های مسلمان بزنند و یکی از آرزو‌های دشمنان ما همین است که کشاورزی و پرداختن به محصولات متوقف شود تا حتی در زمینه محصولات کشاورزی و نخود و سیب زمینی و گندم و ... دستمان پیش اجانب و بیگانگان دراز شود، اما زهی خیال باطل که با مجاهدت و تلاش‌های شما کشاورزان عزیز باید این آرزو را نیز مانند دیگر آرزو‌های باطل خود به گور ببرند.

وی در ادامه افزود: در طرح واکسیناسیون طیور بومی این منطقه حدود ۴ هزار قطعه واکسن نیو کاسل بین ۸۸ خانوار توزیع گردید و این چیزی نبود جز لطف و عنایت خداوند به بسیج و زحمتکشان در این عرصه که اگر نبود این دستاورد عظیم حاصل نمی‌شد.
ارسال نظرات