حجت الاسلام شمسی در گفتگو با بسیج:

تحقق ظهور از اهداف حماسه عظیم اربعین

استاد حوزه و دانشگاه گفت: استکبار جهانی تلاش دارد راهپیمایی مردمی اربعین را به تصویر نکشد چون از تأثیر این حرکت در عموم مردم جهان واهمه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۲۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمد امین شمسی از اساتید حوزه و دانشگاه در گفتگو با بسیج با اشاره به حرکت ضد استکباری امام حسین(ع) در روز عاشورا گفت: اولین چیزی که در ابا عبدالله الحسین (ع) تجلی دارد ضدیت با ظلم و فراخوانی به عدالت است.

وی گفت: زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین و این تجمع بزرگ بهترین فرصت است برای این که یک شعار متحد و یگانه در جهت تحقق عدالت و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار به وجود بیاید.

شمسی اضافه کرد: استکبار جهانی تلاش دارد راهپیمایی مردمی اربعین را به تصویر نکشد چون از تأثیر این حرکت در عموم مردم جهان واهمه دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به رابطه پیاده روی اربعین با ظهور حضرت مهدی(عج) گفت: نقطه هدف در راهپیمایی اربعین حرکت ابا عبدالله الحسین (ع) است و همه با آمدن نام ایشان یاد جریان ضد ظلم، عدالت طلبی، مظلومیت و طرفداری از مظلوم می افتند که در نتیجه این حرکت می تواند همه را حول محور عدالت خواهی جمع کند و به حرکت انتظار حضرت بقیه الله الاعظم (عج) سمت و سو بدهد.

وی عنوان کرد: پیاده روی اربعین حسینی تلاشی است در جهت تحقق ظهور و این خیلی مهم است چون ما گاهی منتظر ظهور هستیم بدون هیچ گونه عملی.

حجت الاسلام شمسی در پایان با اشاره به شعار اربعین خاطر نشان کرد: شعار اربعین امسال نیز حب الحسین یجمعنا است یعنی عشق حسین همه ما را گرد هم می آورد و این گرد هم آمدن برای تحقق ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات