مراسم بدرقه از زوار پیاده اربعین در میدان جانباز به همت حوزه یک سپاه ناحیه عمار مشهد شب گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۶۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هفتصد نفر زائر از مشهد در حوزه یک ناحیه عمار ثبت نام کرده و در پانزده اتوبوس ساماندهی شدند. زائرینی که آمادگی ثبت نام نداشتند با کمک خیرین و پرداخت وام قرض الحسنه به مبلغ یک میلیون به آن‌ها اعزام شدند.

در این مراسم حجت الاسلام سوری اذعان کرد: شما بندگان برگزیده هستید که سفر شما میتواند موجب سعادت شما و یا شقاوت شما باشد.

وی بیان کرد: امام حسین مانند چراغی است که باید جلو راه قرار گیرد. اگر به چراغ زل بزنید، کور میشود. شخصیت امام یعنی رفتار و کردار، سخن و سبک زندگی امام است. این که من ادا کنم عاشق امام هستم، اما رسم من برخلاف رفتار‌های امام باشد، زل زدن به امام است.

حجت الاسلام سوری اظهار داشت: امام حسین، امام دنیا و آخرت ماست. همانطور که کلمه امام پیداست، امام راهبر و جلودار است. ما باید در تمام مراحل زندگی از سبک و گفتار امام بهره ببریم.

وی افزود: شیطان اراده کرده است که شما را به زمین بزند. چون شما اراده کرده اید با اباعبدالله شیطان را به زمین بزنید. حرکت شما به سوی قله است باید سعود به قله کنید نه اینکه سقوط داشته باشید. کسی که به سوی حسین میرود، اگر درست برود حسینی میشود و اگر غلط برود منحرف میشود.

سخنران این مراسم گفت: شیعه بودن نعمتی است که در آخرت مورد پرسش قرار میگیرد. این مسیر برنده یا بازنده صدرصد ندارد. شما انتخاب میکنید که برنده باشید یا بازنده باشید. می‌توانید به این سفر بروید و مسئولیت خود را زیاد کنید. مورد پرسش قرار بگیرید که تغییرات شما چیست؟

وی در پایان بیان کرد: دعا برای دیگران باعث مستجاب شدن دعای شما میگردد. خود را فراموش کنید تا خدا را ببینید. هر قدم که بر میدارید به یاد امام زمان باشید تا سربلند شوید.

این استقبال با حضور مداحان، مسئولین و خیرین پر شور شد. خانواده‌های همراهان نیز زوار خود را با دعای خیر همراهی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها