فراخوان مسابقه عکاسی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با موضوع «راهپیمایی اربعین حسینی» در کردستان اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۶۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در نظر دارد همانند سال‌های گذشته، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، مسابقه عکاسی با موضوع «راهپیمایی اربعین حسینی» برای عموم علاقه‌مندان به عکاسی در سراسر کشور برگزار کند.

بر اساس این فراخوان، داوطلبان می‌توانند آثار خود را با مشخصات فنی که حتما باید با موضوع عزاداری اربعین حسینی بوده و خود فرد، خالق اثر باشد، تا تاریخ ۱۸ آبان ماه سال جاری به نشانی info@tci.ir ارسال کنند.

هر عکاس می‌تواند حداکثر با سه فریم به صورت تک عکس و عکس‌های رنگی در این مسابقه شرکت کند. هر عکاس علاوه بر عکس‌های ارسالی، مشخصات و شماره تماس خود را در یک فایل متنی ذخیره کرده و همراه با عکس‌های مسابقه به نشانی ایمیل اعلام شده ارسال کند.

استفاده از اطلاعات و آثار رسیده برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکننده مجاز است. همچنین ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود.

یادآوری می‌شود که نتایج قرعه‌کشی، در تاریخ ۲۵ آبان ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام و به ۱۰ نفر از افرادی که زیباترین اثر را خلق کرده باشند، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/g.s
ارسال نظرات