ویزیت رایگان چشم پزشکی جهت ساکنین روستای گرکبود شهرستان طالقان به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان طالقان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طالقان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۷۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی در گفتگو با بسیج گفت : با حضور پزشکان متخصص و کارشناسان، ویزیت و معالجه رایگان چشم پزشکی توسط تلاشگران حوزه سلامت حاضر در برنامه به مردم شریف شهرستان طالقان ارائه گردید.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طالقان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان توانستیم بیش از ۹۷ نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشکان به انجام ویزیت رایگان چشم پزشکی و بینائی سنجی مراجعه کنندگان پرداخته و توسط کارشناسان، مشاوره های لازم درخصوص بیماری های چشم به این عزیزان داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در شهرستان طالقان و ویژه مردم شریف روستای گرکبود برگزار شد.

وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های چشم به مراجعه کنندگان داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طالقان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات