فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
سرهنگ حمید دامغانی گفت: شمار شرکت‌کنندگان در حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین امسال دو تا سه برابر از سال قبل است.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۸۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه بازدید از موکب رسانه‌ای فجر در عمود 1120 نجف- کربلا، حضور مردم در راهپیمایی اربعین امسال را باورنکردنی و بسیار گسترده خواند.
او تصریح کرد: راهپیمایی امسال به‌شدت پرشورتر از سال‌های قبل در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان با برنامه‌ریزی قبلی و زودتر از زمان مقرر، این حرکت را آغاز کرده‌اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه نشاط بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی در زائران امسال مشاهده می‌شود، گفت: زائران، امسال زمان خوبی را برای حضورتر این راهپیمایی انتخاب کرده‌اند و روزبه‌روز بر تعداد آنها در حال افزوده شدن است.
دامغانی با اشاره به شیطنت‌های صورت گرفته برای استفاده از نارضایتی مردم عراق و تحت‌الشعاع قرار دادن راهپیمایی اربعین حسینی تصریح کرد: این شیطنت‌ها نیز نتوانست خللی در حضور مردم ایجاد کند و موکب‌ها و مسؤولان عراقی بسیار گسترده‌تر از سال قبل در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و با راهپیمایان همکاری دارند.
او به حضور 35 موکب از استان سمنان در این حرکت عظیم اشاره کرد و گفت: این موکب‌ها نیز فعال شده و در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها