نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی اظهار داشت: در تاریخ شیعه، هیچ وقت زیارت و راهپیمایی اربعین مانند این دوره باشکوه و راحت برگزار نشده بود که نشانه استفاده‌ از ظرفیت‌های عالم تشیع و پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۹۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان،  در جلسه هماهنگی و هم فکری راهپیمایی 13 آبان، با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان،خاطرنشان کرد: سه رویداد سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران در روز 13 آبان اتفاق افتاده و به همین خاطر این روز در تقویم ایران اسلامی به یک روز ماندگار تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه  گفت: آمریکا سال‌هاست که به دشمن بزرگ ملت ایران تبدیل شده و این دشمنی در دهه چهارم انقلاب بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. با توجه به بازتاب بین المللی که یوم الله 13 آبان دارد، تاکید ما برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان است. یوم الله 13 آبان در سال 98 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
حجت الاسلام رسول برگی افزود: 13 آبان تنها روز دانش آموزان یا یک قشر خاص نیست و همه مردم از قشرهای مختلف مردم در کنار یکدیگر علیه استکبار جهانی فریاد خواهند زد.
وی به تمجید از آیت‌الله شهید قاضی طباطبایی پرداخت و عنوان کرد: آیت‌الله قاضی در واقع خمینی آذربایجان بود که نتیجه زحمات ایشان هنوز در استان ما دیده می‌شود. شهید قاضی نقش پُر رنگی هم در حماسه 29 بهمن مردم تبریز داشت.

ارسال نظرات