امام جمعه اصلاندوز:

اربعین امسال طبق فرموده مقام معظم رهبری جهانی می‌شود

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اهمیت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی گفت:اربعین امسال طبق فرموده مقام معظم رهبری جهانی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۰۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته،با اشاره به دیدار نخبگان کشوری با مقام معظم رهبری گفت: درسته که ما شاهد پیشرفت های عظیمی در سطح کشور هستیم اما نباید چرخ این پیشرفت ها از حرکت بایستد بلکه همواره باید به سوی پیشرفت فعالیت کنیم.

وی همچنین با اشاره به سیل عظیم عزاداران حسینی از سراسر دنیا جهت شرکت در اربعین حسینی گفت: اربعین امسال طبق فرموده مقام معظم رهبری جهانی می‌شود.

امام جمعه اصلاندوز پیاده‌روی اربعین را نماد قدرت اسلام ناب محمدی در جهان و نشانه عمق عشق و ارادت مسلیمن به امام حسین(ع) دانست و با تاکید بر اهمیت شرکت در پیاده‌روی اربعین تصریح کرد:مردم تمام جهان که شیفته و دلداده مکتب حسین(ع) هستند با تمام وجود در پیاده روی اربعین حسینی در کربلا شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین انتصاب بخشدار مرکزی اصلاندوز و بخشدار بران را تبریک گفته و خواستار فعالیت این عزیزان جهت پیشرفت منطقه و حل مشکلات مردم شد.

وی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان توسط سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز تشکر و قدردانی کرد و گفت: با اجرای این رزمایش ها اقتدار و عظمت و همچنین آمادگی بسیجیان جهت مقابله با هرگونه تهدید دشمن بیش از پیش تقویت می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار