صحنه های بی نظیر که شمه ای از روایات در اوج برادری و بخشندگی، زمان ظهور را برایمان قابل فهم می کند و با دیدن این صحنه ها اندک اندک نه، به سرعت آماده ظهور باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۰۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کارگری با زحمت و عرق ریختن ، فردی با وام و قرض و دیگری با فروش فرش زیر پایش و هر کس به هر طریقی مختصر هزینه ای فراهم می کند برای سفر به کربلا؛


نزدیک مرز که می شوی یاد رشادت های شهدا و رزمندگان برای حفظ وجب به وجب این سرزمین برایت زنده می شود ،وارد عراق می شوی احترام می بینی و اکرام ، به ویژه به خانم ها و اینها همه به برکت خون شهداست. اولین قدم ها را که در خاک عراق بر میداری با دیدن وضع نامناسب نظافت و گرد وخاک فراوان و از طرفی ایست و بازرسی های متعدد بیشتر قدر کشورت را می دانی.


خود را به نجف و حرم مولا می رسانی و از آنجا راهی سفر عشق می شوی سفری که با همه معیارهای مادی دنیای منفعت طلب مغایرت دارد.


بچه های کوچک آب و چای تعارف می کنند ، یکی سینی خرما به دست گرفته ، دیگری مشغول نظافت است پسر بچه ای دست و پای خسته و کوفته زائران را مشت ومال می دهد . برخی بچه ها پا برهنه اند اما در فکر پذیرایی از زائران امام حسین ع هستند. هر کس به اندازه وسع خود وسیله پذیرایی زائران را فراهم کرده است.


صحنه های بی نظیر که شمه ای از روایات در اوج برادری و بخشندگی زمان ظهور را برایمان قابل فهم می کند و با دیدن این صحنه ها باید اندک اندک نه، به سرعت آماده ظهور باشیم.


دختری ویلچر مادرش را به عشق مولا حرکت می دهد ، پیرمردی با کمر خم ، جوانی با یک پا و همراه عصا، کودکی در آغوش مادر ، پیر مردی دست همسر پیرش را گرفته ، خانم ها با حجاب کامل زیر گرمای شدید ظهر عراق ، کودک و پیر و جوان ، همه با کنار گذاشتن راحتی ها و قبول همه سختی ها در مسیر رزمایش ظهور همراهند و این در دنیای وحشی و لذت جوی امروز صحنه هایی بی نظیر است . میلیونها انسان عاشق در کنار هم ، همدل و همراه بدون ایجاد مزاحمت و مشکل مسیر حرم تا حرم را می پیمایند و این در دنیای مدعی تمدن غرب که با قطع چند ثانیه ای دوربین ها مرتکب صد ها جنایت می شوند که زبان از گفتنش شرم دارد و هدفشان در دنیا لذت های حیوانی است و بس ، یعنی معجزه و کرامت انسانی و حقانیت شیعه و مهر بطلان بر همه ایدئولوژی های دروغین غربی.

 

نویسنده: محمدی زیارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها