مسئول سازمان اردویی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

آماده باش سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام برای استقبال از بازگشت زائران کربلای معلی از مرز مهران/ اسکان شبانه 7 هزار زوار حسینی در ایلام

پور محمدی گفت: با توجه به موج گسترده بازگشت زائران اربعین حسینی به ایران، نیاز مبرم به امکانات تغذیه و حمل و نقل حس می شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۰۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

حسین پورمحمدی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش های شبانه های روزی مسئولان سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به زوار حسینی در استان ایلام اظهار داشت: به صورت شبانه روزی بیش از ۷ هزار نفر از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در موکب های سپاه امیرالمؤمنین (ع) اسکان داده می شوند.

وی ادامه داد: از دلایل انتخاب شهرستان مهران برای خروج زائران اربعین حسینی از مرز کشور، امنیت و نزدیکی این شهرستان به عتبات عالیات است، افزود: پیش بینی می کنیم بیش از ۳ میلیون زائر اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تا روز اربعین از مرز مهران عبور کنند.

پور محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به موج گسترده بازگشت زائران اربعین حسینی به ایران، نیاز مبرم به امکانات تغذیه و حمل و نقل حس می شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: از تمام ظرفیت های سپاه امیرالمؤمنین (ع) در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به برپایی ۱۳۶ ایستگاه صلواتی در مبادی ورودی و خروجی استان ایلام اشاره نمود و تصریح کرد: کلیه رده های سپاه امیرالمؤمنین (ع) در حالت آماده باش کامل و ارائه خدمات به زائرین تا آخرین روز بازگشت زوار از مرز مهران خواهند بود.

ارسال نظرات