خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین
طراوتی از انجام تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها در سطح راه های اصلی و روستایی شهرستان قزوین خبر داد
کد خبر: ۹۱۸۳۶۲۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

حسین طراوتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از انجام تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها در سطح راههای اصلی و روستایی شهرستان قزوین خبر داد

وی گفت: در طی مدت عملیات راهداری در شهریورماه سال 98 تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها و شانه سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره شهرستان قزوین از جمله عملیات انجام شده بوده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین بیان داشت: آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش 138 تن، اصلاح خاکریز حفاظ پلها 51 دستگاه، اصلاح شیب شیروانی 48 کیلومتر و انسداد راههای دسترسی غیرمجاز 15 مورد از اقدامات صورت گرفته در طی ماه گذشته توسط راهداری شهرستان قزوین می باشد.
وی افزود: تسطیح و رگلاژ شانه راهها 842000 متر مربع، تنقیه و پاکسازی پل و آبرو 26 عدد، جلوگیری از تجاوز به حریم راه 158 مورد و شانه سازی 61 کیلومتر از دیگر عملیات انجام شده در شهریورماه جاری می باشد.
حسین طراوتی اظهار داشت: قنوزنی 58 کیلومتر، نصب علائم (تابلو ، بشکه ، استوانه و...) 61 عدد و نصب و جا به جایی نیوجرسی 34 عدد از جمله اقدامات صورت گرفته دیگر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین می باشد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها