سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان در جلسه با دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران این معاونت در خصوص مسائل مختلفی از جمله گزارش خطا‌های پزشکی و RCA، سامانه آواب، سپاس، پرداخت مبتنی برعملکرد، مقیمی پزشکان، ثبت خدمات ارائه شده، بیماران خاص و اقتصاد درمان بحث و تبادل کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۲۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
در این جلسه همچنین به مشکلات مالی و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اشاره و مقرر شد حواله یک دستگاه ام. آر.‌ای و یک دستگاه سی. تی. اسکن برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج صادر شود.
همچنین مقرر شد یک تیم کارشناسی از حوزه‌های مختلف وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یابند و دوره آموزشی یک روزه‌ای برای آموزش روسای بیمارستان‌ها، مدیران و مسئول آی. تی و his و سرپرستار‌ها برگزار کنند.
تامین تجهیزات پزشکی جدید کلینیک دندانپزشکی یاسوج، تخصیص بودجه برای خرید تخت‌های LDR زایمانی و تجهیزات بخش Nicu بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و همچنین تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان برای بخش زایمانی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و تخصیص ۲۵ میلیارد ریال برای رفع مشکلات دانشگاه از دیگر دستاورد‌های این جلسه بود.
ارسال نظرات