ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای شهر چرام پس از سال‌ها بلاتکلیفی و تعطیلی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
فرماندار چرام گفت: برآورد اولیه هزینه ساخت مرحله اول آغاز ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی چرامبیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای این شهر ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.
هادی فتاحی اصل با بیان اینکه سال گذشته ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت به این طرح تخصیص داده شد افزود: کار محوطه‌سازی و تجهیز کارگاه این بیمارستان در سال‌های گذشته انجام، ولی به دلایل مختلف روند اجرایی این طرح متوقف شد.
فتاحی اصل ادامه داد: با انتخاب پیمانکار جدید این طرح از امروز در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در دومرحله و ۶ طبقه ساخته می‌شود.
وی اضافه کرد: ۲۴ خانه بهداشت، پنج مرکز بهداشتی و درمانی، سه پایگاه اورژانس جاده ای، ۲ مرکز شبانه روزی و سه پایگاه سلامت شهری خدمات لازم در زمینه‌های مختلف به مردم چرام ارائه می‌دهند.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه بیمارستان چرام ۷ مهرماه ۹۸ (امسال) با اخذ مجوزقانونی وزارت بهداشت و درمان و موافقت سازمان بازرسی فعالیت خود را آغاز کرد افزود: این طرح در ابتدای سال ۹۶ کلنگ زنی شد، اما هیچ گونه موافقت نامه، قرارداد و ضوابطی برای اجرای این طرح وجود نداشت.
ایجاد رفاه و تامین سلامت اهالی این شهرستان، ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، جلوگیری از افزایش هزینه‌های درمانی، کاهش تردد بیماران به شهرستان‌های همجوار و کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی برای اهالی این شهرستان از جمله مزیت‌های ساخت این بیمارستان است.
ارسال نظرات