خدمت رسانی مواکب اوقاف در سامرا تا ۲۵ ماه صفر به زائران

مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مواکب اوقاف در سامرا تا بیست و پنجم ماه صفر به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه هماهنگی مواکب مستقر در شهر سامرا با حضور مدیر کل اوقاف لرستان و معاونین فرهنگی ادارات کل اوقاف استانهای لرستان، زنجان، قم،  مازندران و آذربایجان شرقی برگزار شد. گفت: خدا را شکر برای سومین سال متوالی سازمان اوقاف مواکبی را در سامرا برپا کرد تا به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی شود.

حجت الاسلام موسوی متقی گفت: امسال کیفیت و کمیت خدمت رسانی به زائرین افزایش قابل ملاحظه ای داشته است به طوری که در سال گذشته ادارات کل اوقاف لرستان و زنجان بصورت مشترک یک موکب داشتند ولی امسال این دو استان مستقل و بصورت جداگانه در دو موکب به زائرین خدمت رسانی می کنند.

وی اجرای برنامه های فرهنگی توسط سازمان اوقاف در سامرا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: برنامه های فرهنگی شامل غرفه کودک و نوجوان،  عکاسی، اجرای محافل انس با قرآن،  تواشیح،  سخنرانی توسط سخنرانان برجسته کشوری و عزاداری از مهمترین برنامه های فرهنگی است که در سامرا برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: مواکب اوقاف در سامرا تا بیست و پنجم ماه صفر به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

در این جلسه مسئولین مواکب به مشکلات موجود اشاره و حجت الاسلام موسوی متقی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در جهت رفع کمبودها اقدام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار