یکی از خادمان موکب های زوار اربعین در گفتگو با بسیج:

دشمنان از همایش میلیونی اربعین هراس دارند

یکی از خادمان موکب ثارالله اظهارداشت: دشمنان کشورهای اسلامی از پیاده‌روی اربعین در ترس و هراس هستند چراکه قدرت راهپیمایی اربعین و گسترش روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از قدرت نظامی هم قدرتمندتر است.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۷۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

حجت الاسلام احمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به برگزاری زیارت اربعین در زمان رژیم حزب بعث عراق افزود: در زمان صدام و حزب بعث زیارت اربعین با مشکلات بسیار زیاد و گاها به صورت مخفیانه برگزار می‌شد ولی با عنایت خداوند حزب بعث سرنگون شده و اکنون بسیاری از مسلمانان زائر اربعین بوده و بسیاری از مسلمانان نیز به عنوان خادم در این سفر حضور دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطر فرقه‌های  انحرافی را در اربعین جدی عنوان و تاکید کرد: مقام معظم رهبری  خطر تشیع لندنی  را خطر بسیار مهمی اعلام کرده‌اند همچنین آیت‌الله مکارم‌شیرازی و نوری‌همدانی نیز با توجه به ابعاد و گستره این موضوع به مسلمانان هشدار داده‌اند تا خود را از جنبه‌های انحرافی موضوع دور نگه دارند. بر همه ما وظیفه است در صورت مواجه شدن با چنین موضوعاتی با سعه صدر با آنها برخورد کنیم از درگیری با همدیگر پرهیز کرده و نسبت به بدعت‌ها نیز بی‌تفاوت نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار