سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: با ایجاد فرصت‌های برابر می‌توان به مطالبات بحق نابینایان به شایستگی پاسخ داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۸۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا حاجیونی به مناسبت روز جهانی نابینایان گفت: ۲۳ مهر مصادف با ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید (نابینایان) با شعار «فرصت‌های برابر» نامگذاری شده که هدف از این نامگذاری، توانمندسازی نابینایان در سایه بهره‌مندی از فرصت‌های برابر بوده است.

وی ادامه داد: با حمایت همه‌جانبه به عنوان امری مهم در زندگی افراد می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس و امید به زندگی در میان این قشر  از جامعه شود و بستر پیشرفت آنان را فراهم آورد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر افزود: با ایجاد فرصت‌های برابر می‌توان به مطالبات بحق عزیزان روشندل به شایستگی پاسخ داد تا به طور یکسان از همه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند.

حاجیونی عنوان کرد: دولتمردان وظیفه دارند با الهام از الگو‌های موفق، مسیر روشندلان پاک‌سرشت را برای حضور هر چه بیشتر آنان در جوامع هموار کنند.

او تاکید کرد: نابینایان باید مانند دیگر قشرها، از حقوق مساوی برخوردار شوند زیرا شکوفایی هر جامعه‌ بستگی به چگونگی به‌کارگیری استعداد‌ها و توانایی‌های موجود در جامعه دارد و ما نیز باید با فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای همه استعداد‌ها راه تحقق این رشد و شکوفایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات