معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان از حضور سه هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان این نهاد در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص حضور مددجویان این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین امام حسین (ع)، اظهارکرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمیته امداد هرمزگان با مشارکت خیران و نیکوکاران زمینه‌ی حضور سه هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در پیاده‌روی اربعین فراهم آورده است.

وی افزود: کمیته امداد بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های سفر این مددجویان را پس از بازگشت آنان پرداخت می‌کند که در این خصوص تاکنون، با مشارکت مردم و خیرین مبلغ دو میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص‌یافته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین تجلیگاه شور و شعور حسینی است و حضور در این مراسم باعث رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان خواهد شد لذا این سفرهای زیارتی به‌منظور ارتقاء بینش اسلامی، ولایت شناسی و تقویت باورهای دینی انجام می‌شود.

زارعی عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت خود سهم بسزایی در ایجاد بستر مناسب جهت اعزام مددجویانی که حسرت حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند، داشته باشند و کمک‌های نقدی خود را جهت اعزام نیازمندان به این سفر معنوی، از طریق سایت http://www.shogheziarat.ir و سامانه #۰۷۶*۸۸۷۷* پرداخت نمایند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ نیز با همکاری خیران دو هزار و ۴۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت نمودند.

ارسال نظرات