جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان خبر داد؛

اعزام نيروهاي كمكي انتظامي استان زنجان جهت خدمات رساني به زائران اربعين حسيني در مرزهای غرب کشور

اعزام نيروهاي كمكي انتظامي استان زنجان جهت خدمات رساني به زائران اربعين حسيني در مرزهای غرب کشور
کد خبر: ۹۱۸۳۸۲۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ ایرج خانی پور در مراسم بدرقه كاركنان كمكي جهت خدمت رساني به زائران اربعين حسيني در مرز های مهران و خسروی  با تاكيد براينكه خدمت رساني و تامين امنيت از جمله وظايف پليس است گفت: همه دستگاهها و نهادهاي خدمات رسان و امدادي بايد تلاش کنند که بهترين خدمات به زائران ابا عبدالله الحسين(ع) ارائه شود.

 

وي از اعزام 17 تيم انتظامي و 8 تيم از پليس راه و راهور استان به مرز مهران و خسروی براي کمک‌رساني به زائران اربعين حسيني خبر داد و گفت :اين تيم ها تا زماني که آخرين زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت‌رساني خود ادامه خواهند داد.

 

سرهنگ خانی پور ادامه داد: از زائران درخواست مي‌کنيم که عجله و شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات براي عبور و تردد آنها فراهم است و نسبت به سال گذشته شاهد افزايش سيستم‌هاي خدمات رسان‌ هستيم.

 

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان همچنين به رانندگاني که در مرزها در حال تردد هستند، توصيه کرد رانندگان با سرعت مطمئنه حركت و ازسرعت  غيرمجاز و ايجاد استرس و نگراني براي ديگر رانندگان خودروها و زائران خودداري کنند.

 

 سرهنگ خانی پور در پايان با تاکيد بر اينکه زائران اربعين حسيني بايستي به توصيه هاي پليس توجه کافي داشته باشند، ابراز اميدواري کرد: اين همايش بزرگ مردمي در سايه امنيت موجود با آرامش برگزار شود.

ارسال نظرات