مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی برای مشارکت در عملیات عمرانی مرمت پل‌های تخریب شده مناطق سیل‌زده گیلان آمادگی دارند گفت: تعدادی از راه‌های دسترسی در مناطق سیل‌زده گیلان به کمک سپاه و با مشارکت مردم بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۳۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی برای مشارکت در عملیات عمرانی مرمت پل‌های تخریب شده مناطق سیل‌زده گیلان آمادگی دارند اظهار داشت: تعدادی از راه‌های دسترسی در مناطق سیل‌زده گیلان به کمک سپاه و با مشارکت مردم بازگشایی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از خسارات سیل اخیر به پل‌ها و آب‌گرفتگی مسیر‌های دسترسی روستایی در مناطق مختلف استان خبر داد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان با توجه به جاری شدن سیل در استان، همواره در کنار مردم بوده و جهت خدمات‌رسانی اقدامات لازم را انجام داده است.

ابراهیمی از آمادگی کامل سپاه قدس گیلان و گروه‌های جهادی برای مشارکت در امر بازسازی خسارات ناشی از سیلاب در مناطق مختلف گیلان سخن گفت و ابراز داشت: خسارت‌ها و آسیب‌دیدگی‌های سیلاب اخیر هنوز به طور کامل بررسی نشده است، اما سپاه قدس گیلان برای مشارکت در مرمت پل‌های آسیب‌دیده آمادگی دارد.

وی حضور گسترده و به موقع گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان در مناطق سیل‌زده شهرستان املش را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این منطقه با توجه به شدت بارش‌ها دچار آب‌گرفتگی بسیار زیادی شده و کشاورزان به ویژه چایکاران املشی به شدت با مشکل تخریب اراضی و باغات چای خود مواجه بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از کمک و همیاری گروه‌های جهادی سپاه برای خدمات‌رسانی به کشاورزان و چایکاران املشی خبر داد و عنوان کرد: برخی از رودخانه‌هایی که در مسیر باغات چای املش قرار داشتند در ساعات گذشته طغیان کرده و خسارت‌هایی را به اراضی کشاورزی مردم وارد کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی سپاه برای جلوگیری از شدت یافتن تخریب باغات چای املش اقدام به تغییر مسیر رودخانه‌ها به سمت مسیر اصلی آن‌ها کردند اظهار داشت: با کمک و مشارکت مردم محلی و با اقدام به موقع گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان از تخریب بیشتر باغات چای املش جلوگیری به عمل آمد.

وی تخریب یک دهنه پل دسترسی در شهرستان املش به علت جاری شدن سیلاب را نیز مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان و گروه‌های جهادی برای مرمت و بازسازی این ابنیه‌ها آمادگی دارد و جهت رفع مشکلات مردم سیل‌زده استان آماده مشارکت با تمام دستگاه‌های عمرانی و خدماتی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات