مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان از اعزام ۱۸۰نفر دانشجوی برادر و خواهر در قالب چهار کاروان مستقل بسیج دانشجویی به زیارت اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان  عارف رئوفی،مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان  اظهارکرد:اولین کاروان ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه علوم پزشکی می باشد،که برای نخستین بار در تعامل با بسیج جامعه پزشکی در خارج از مرزهای کشور و در شهرهای نجف و کربلا با حضور در موکب های درمانی به ارائه خدمات به زائران اباعبدالله می پردازند.

وی افزود:از دیگر کاروان های اعزامی خواهران دانشگاه علوم پزشکی می باشد، که صبح پنجشنبه۱۸مهرماه در قالب یک اتوبوس به عتبات عالیات اعزام شدند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به اعزام سومین گروه زائران تصریح کرد: این کاروان متعلق به برادران دانشگاه علوم پزشکی است که جمعه۱۹مهرماه رهسپارکربلا شدند.

رئوفی بابیان اینکه حرکت کاروان چهارم عصر جمعه۱۹مهر بوده است،عنوان کرد:این کاروان شامل  برادران دانشجوی دانشگاه فرهنگیان می باشند.

وی افزود:تسهیل گری لازم برای حضور سایر دانشجویان در قالب هسته های دانشجویی فراهم گردیده است.

رئوفی در ادامه بیان کرد:در تعامل با مدیران برخی بانکها نیز،مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای دانشجویان جهت تأمین هزینه های سفر اربعین فراهم گردید.

ارسال نظرات