خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: افتخارات امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۵۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسلامی در دیدار با خانواده  شهید «طالب زارع» و جانباز «یوسف خباب» در روستای «آغبلاغ» از توابع مراغه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دیدار با خانواده‌های آن‌ها را توفیقی برای خادمان شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخار می‌کنیم خود را وقف خدمت به این عزیزان کنیم.

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا و فداکاری ایثارگران به ثمر نشسته افزود: افتخارات امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست و ما باید در انجام وظایف خودمان کوتاهی نکنیم که در این صورت باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

 شهید «طالب زارع» در 20 مهر 1342 در روستای آغبلاغ از توابع شهرستان مراغه متولد شد به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه‌ها حضور یافت و در 29 مهر 1362 در مریوان بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و جانباز «یوسف خباب» در تاریخ 2 مهر 1362 در مریوان به درجه جانبازی نائل آمد.

ارسال نظرات