هزینه ۱۹۱ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی شاهرود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان ‌اعتبارات مختص حوزه راه و شهرسازی در شهرستان شاهرود در حال هزینه شدن است.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
هزینه ۱۹۱ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منوچهر فخری، در مراسم تکریم و معارفه شهردار کلاته خیج با حضور مسئولان شهرستانی و‌محلی با بیان اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، بالغ بر ۱۳۸۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت افزود: در سال ۹۷، ۱۹ میلیارد تومان هزینه آن شد، در سال جاری نیز ۶۴۱ میلیارد تومان در حال هزینه است و همچنین برای سال آینده میزان ۷۲۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است.
وی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان ‌اعتبارات تنها مختص حوزه راه و شهرسازی در شهرستان شاهرود در حال هزینه شدن است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: استاندار‌ به صورت مستمر و شخصا جهت پیگیری موارد و امورات شهرستان ها، بخش ها و روستاها در این‌ مناطق حضور پیدا کرده و این سفرها دارای مصوباتی است.
وی ادامه داد: معاونین استاندار نیز مرتبط با حوزه های مختلف جهت پیگیری این‌ مصوبات در شهرستان ها و مناطق مختلف حضور پیدا می کنند که امروز نیز جهت پیگیری مصوبات سفر استاندار‌، به این‌ شهرستان سفر داشتیم.
فخری با بیان اینکه جلسات باید کاربردی، عملی و دارای خروجی محسوس باشد تا با تلاش مضاعف بتوانیم به صورت مستمر موراد و مصوبات را پیگیری کنیم اظهار کرد: شهرداری ها یکی از عناصر تاثیر گذار و مهم در مدیریت امور شهری هستند؛ کار در شهرداری و مدیریت امور شهری، کاری سخت ‌اما ساده است و شهرداران ما برای تحقق امور شهری باید عاشق کار خود باشند.
وی اضافه کرد: عمر مدیریتی شهرداران و ثبات و ماندگاری مدیریت جهت تحقق موارد و امورات مطلوب و موثر در شهرداری ها، باید افزایش پیدا کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ما حاضریم در جهت افزایش ارزش افزوده در شهر ها و توسعه و تقویت امور شهری و شهرداری ها، در خصوص طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری مساعدت لازم را داشته باشیم.
احمد خرم، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شاهرود نیز در این مراسم از زحمات و تلاش های شهردار قبلی شهر کلاته در جهت توسعه خدمات شهری و مدیریت مطلوب امور در حوزه شهرداری تقدیر و قدردانی کرد و افزود: امروز با حضور معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر کلاته انجام می شود و طی این آئین از زحمات عرب عامری شهردار قبلی تقدیر و اقای احمدی به عنوان شهردار جدید کلاته خیج ‌معرفی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه کلاته خیج شهری خوب و مولد در عرصه های مختلف در سطح استان است گفت: امیدواریم با مدیریت مطلوب امور شهری و همچنین همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و مردم، شاهد رشد، رونق و شکوفایی هرچه بیشتر این‌ منطقه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار