ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در شهرستان شازند همزمان با سراسر کشور آغاز شد .
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ فرمانده سپاه شازند از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در شهرستان شازند همزمان با سراسر کشور خبرداد و گفت : از آنجائیکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه توان خود را علیه آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی به صحنه  آورده اند ، ضرورت دارد که آحاد مردم بویژه  بسیجیان همیشه در صحنه با اقدامی جهادی سنگرهای فرهنگی را در عرصه جنگ پر نموده و در راستای مقابله در جبهه باطل آمادگی کامل داشته باشند .

وی افزود : در آستانه برگزاری ششمین دوره جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق قرار داریم و این جشنواره می تواند فرصت مناسبی جهت ایجاد شور و نشاط  در فعالیت های فرهنگی را فراهم نماید و از طرفی با ایجاد رقابت سالم در تولید و خلق آثار فرهنگی خود جوش می تواند در تولیدات محصولات فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش آفرینی نماید .

مهجوری خاطر نشان کرد: جشنواره مدرسه عشق در 8  قسمت و با 44 عنوان برنامه در سال جاری بصورت متمرکز در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

آثار جمع آوری شده به دبیر خانه مرکزی ارسال می شود و داوری می شود و نتایج برگزیدگان هر مرحله معرفی شده و منتخبین مرحله نهایی در اختتامیه اعلام می شوند .

فرمانده سپاه شازند در خصوص زمان  جمع آوری  و مهلت ارسال آثار گفت: بسیجیان گرانسنگ از تاریخ 15 شهریور ماه تا 10 آذر ماه مهلت دارند که آثار خود را ارسال نمایند .

سرهنگ مهجوری بخشهای مهم جشنواره به شرح ذیل عنوان نمود :

_هنر های تصویری (تیزر ، فیلم کوتاه ، کلیپ ، فیلم نامه )

_هنر های تجسمی ( پوستر ، اینفورماتیک ، سیر نمایشگاهی ، چهره نگاری و تصویر سازی ، خوشنویسی ، عکسجمعیدر برنامه ها، عکس هنری  تزئینات و فضا سازی )

_ سرود و موسیقی ( همخوانی ، تواشیح ، فتو کلیپ و نماهنگ ، سرود)

_ پویانمائی ( موشن گرافیک ، انیمیشن ، کمیک موشن ، کمیک استریپ )

_ اجرا های پاتوقی ( تئاتر پایگاهی و مسجدی ، نقالی و پرده خوانی ، تئاتر خیابانی و میدانی ، استند آپ ، مجری گری )

_ شعرو ادبیات ( شعر و ترانه ، غزل ، قصیده ، مثنوی ، دوبیتی ، متن ادبی ، دل نوشته ، داستان کوتاه  )

_بخش ویژه ( همایش ها ، یادواره های شهدا ، گروه های جهادی فرهنگی ، گویش های محلی )

_ نشر دیجیتال و مکتوب ( نشریات ، کتاب ، رسانه های دیجیتال )

سرهنگ مهجوری در پایان به شرایط آثار اشاره کرد و گفت : تمامی آثار ارسالی می بایست  در راستای اهداف انقلاب اسلامی بوده با موضوع چهل سالگی بسیج ، خدمات و اقدامات بسیج و 92000 شهید بسیجی مد نظر قرار گیرد ، و تولید سال 97 و98 باشند .

ارسال نظرات