خبرهای داغ:
استاندار همدان اربعین حسینی را جلوگاه همبستگی و وحدت مسلمانان دانست و گفت: طبق آخرین آمار 3 میلیون و 280 هزار نفر از ایرانیان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که سهم استان همدان از این تعداد 70 هزار نفر است.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

اربعین حسینی جلوگاه همبستگی  و وحدت مسلمانان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد اربعین استان همدان اظهار داشت:  راهپیمایی اربعین حسینی ویژگی‌های خاص خود را دارد به همین دلیل تبدیل به یک اتفاق بزرگ در جهان شده است.

 وی عشق، علاقه، معنویت توجه به آرمان‌های والای انسانی مانند آزادگی را از ویژگی‌های راهپیمایی بزرگ اربعین برشمرد و گفت: این ارزش‌های والا به لطف دین اسلام و مکتب تشیع در جامعه رواج یافته است.

استاندار همدان اربعین حسینی را جلوگاه همبستگی  و وحدت مسلمانان دانست و ابراز کرد: طبق آخرین آمار 3 میلیون و 280 هزار نفر از ایرانیان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که سهم استان همدان از این تعداد 70 هزار نفر است.

 وی با اعلام اینکه نزدیک به 4 میلیون تردد در ایام اربعین در محورهای مواصلاتی همدان  به ثبت رسیده است، بیان کرد: از مردم مومن همدان که با راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی توانسته‌اند به نحو احسن به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کنند، قدردانی می‌کنم.

 شاهرخی با اشاره به فعالیت 81 ایستکاه صلواتی در استان، 3 ایستگاه در مرز و 16 موکب در عراق گفت: مردم همدان توانستند در مسیر رفت زائران روزانه با توزیع  200 هزار پرس غذا  و میان وعده از زائران حسینی میزبانی کنند، آماری که در مسیر برگشت زائران قطعا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات