مسئول موکب امامزاده یحیی(ع) سمنان در کربلا:

خدمات‌رسانی به زائران در موکب امامزاده یحیی(ع) سمنان در کربلا تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد

مسئول موکب امامزاده یحیی(ع) سمنان در کربلا گفت: خدمات‌رسانی به زائران در موکب حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان در کربلا تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
خدمات‌رسانی به زائران در موکب امامزاده یحیی(ع) سمنان در کربلا تا ۲۸ مهرماه ادامه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، خداداد کاشفی اظهار کرد: ارائه خدمات در موکب حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان در شهر کربلا از ۱۸ مهرماه آغازشده و تا ۲۸ مهرماه و یک روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این موکب با مشارکت و پشتیبانی هیئت عاشقان ثارالله در یک ساختمان ۱۰ طبقه واقع در خیابان حر، میدان الزهرا، خیابان محمدامین برپا شده است و در این ساختمان علاوه بر موکب مشترک امامزاده یحیی (ع) و هیئت عاشقان ثارالله چند موکب دیگر نیز به ارائه خدمات می‌پردازند.
مسئول موکب امامزاده یحیی (ع) سمنان در کربلا تصریح کرد: این موکب یک موکب مشارکتی است که در آن هم خدمات اسکان ارائه می‌شود و هم نسبت به اطعام در سه وعده و پذیرایی میان وعده از زائران اقدام می‌شود.
وی با اشاره به دیگر خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، ارائه خدمات پزشکی و اجرای برنامه‌های معرفتی برای کودکان از دیگر خدماتی است که در این موکب مشترک ارائه می‌شود.
کاشفی از پیش‌بینی اسکان روزانه حدود ۵ هزار نفر در این موکب خبر داد و افزود: پیش‌بینی اطعام برای ۵ هزار نفر در هر وعده صبحانه و ناهار و شام از دیگر اقداماتی است که در موکب مشترک امامزاده یحیی (ع) و هیئت عاشقان ثارالله (ع) سمنان انجام می‌شود.
وی گفت: چای‌خانه و ایستگاه صلواتی در ورودی ساختمان در طول شبانه‌روز به ارائه خدمات به مراجعین می‌پردازد.
مسئول موکب امامزاده یحیی (ع) سمنان در کربلا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این ایام برگزاری مراسم عزاداری با دعوت از سخنوران و مداحان مطرح کشوری است و با توجه جایگاه هیئت رزمندگان استان سمنان در سطح کشور، این برنامه‌ها یکی از مراسمات محوری هیئت رزمندگان در کربلا است.
وی خاطرنشان کرد: موکب عاشقان ثارالله درجزین، موکب محبان الحسین شهمیرزاد، موکب لبیک یا زینب ویژه بانوان و موکب لبیک یا رقیه ویژه کودکان دیگر موکب‌هایی هستند که در این ساختمان ۱۰ طبقه و در اجرای برنامه‌ها با موکب مشترک حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان و هیئت عاشقان ثارالله (ع) سمنان مشارکت دارند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار