خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام ارومیه در اولویت قرار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام ارومیه در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۵۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسین پناهی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در شهر ارومیه یکی از اولویت های شورای شهر است و اگر این مهم تحقق نیابد نمی‌توانیم به اهداف خود در راستای پیشرفت و آبادانی شهر دست یابیم و برای جذب سرمایه گذار، در این دوره کمیسیونی با نام سرمایه گذاری تشکیل شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه به حواشی ایجاد شده برای سرمایه گذار پروژه امام خمینی (ره) ارومیه اشاره کرد و افزود: سرمایه گذار پروژه امام خمینی (ره) اصالتا اهل ارومیه بود و چندین پروژه در شهر ارومیه با سرمایه این فرد به پایان رسید ولی در پروژه امام خمینی (ره) بدون هیچ گونه مصوبه شورای شهر، سرمایه‌گذار کارهای عملیاتی خود را آغاز کرد و متاسفانه با رفتار نامناسب با کسبه اطراف میدان امام خمینی (ره) واکنش‌هایی را به وجود آورد که خوشبختانه با انصراف این سرمایه گذار تمامی این حواشی به پایان رسید و به زودی سرمایه‌گذار جایگزین این پروژه به زودی معرفی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد بودجه سال 98 شهرداری ارومیه اتمام پروژه های نیمه‌تمام است، تصریح کرد: در سال 98 پروژه عمرانی جدیدی در دستور کار شهرداری ارومیه نخواهد بود و این سازمان تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام انجام خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح آذربایجان، عملیات ساخت پارک ساحلی، یادمان شهید باکری و پروژه میدان امام خمینی (ره) از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام شهر ارومیه هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه به موضوع حمل و نقل عمومی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه قراردادی برای خرید 50 دستگاه ون و 50 دستگاه اتوبوس منعقد شد که متاسفانه به دلیل وجود مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبارات تنها توانستیم 14 دستگاه را تحویل بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات