فریبرز نجفی در دیدار با ایثارگران شهرستان اردل، شهدا را دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) دانست و گفت: ​ایثارگران درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۰۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه سفرهای هفتگی به شهرستان‌ها و برگزاری ملاقات عمومی با ایثارگران این هفته با ایثارگران شهرستان اردل دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

فریبرز نجفی، در این دیدار عمومی؛ عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند.

وی بابیان اینکه شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (علیه السلام) هستند، افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.

نجفی، با ارج نهادن به جایگاه خانواده شهدا، بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند، که ثمره آن مقاومت امروز مردم در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی در پایان گفت: احترام به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی مردم به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

ارسال نظرات