مرادنیا با تاکید بر اینکه باید به جایگاه زنان در جامعه توجه بیشتر شود، گفت:بی‌تفاوتی به سرمایه‌های انسانی نه تنها در استان، بلکه در سطح کشور باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی همچون سرقت و اعتیاد در بین جوانان شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت و زنان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انسانی در هر جامعه یک سرمایه محسوب می‌شود، اظهار داشت: توسعه در هر کشور و هر استانی تنها مربوط به فعالیت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری نیست.
وی تاکید کرد: باید دلایل سرقت و اعتیاد بررسی شود چراکه این معضل همچنان در حال گسترش است.

وی افزود: ما با بی‌تفاوتی در حال از دست دادن سرمایه‌های خود هستیم که این جای تأسف دارد، در حالی‌که باید مدیران استانی به دقت، حساسیت و اندازه کافی به سرمایه انسانی توجه کنند.

مرادنیا با تاکید بر اینکه باید به جایگاه زنان در جامعه توجه بیشتر شود، گفت: ارائه موضوعات مطرح شده به‌صورت سند، کاری از پیش نمی‌برد بلکه یک اقدام اجرایی می‌تواند جایگزین بسیاری از تعاریف باشد و باید دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه حل بخشی از مشکلات موجود نیازمند حضور مجموعه دادگستری و نیروی انتظامی در این جلسات است، اظهار کرد: جامعه ما متشکل از افرادی عاطفی و احساسی بوده که نمی‌توانند نسبت به متکدیان سطح شهر بی‌تفاوت باشند در حالی‌که باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی لازم از سوی رسانه‌ها انجام شود که اگر مردم به این افراد کمک مالی نکنند درآمد آنان کاهش یافته و در نتیجه تکدی‌گری کاهش پیدا می‌کند.

مرادنیا  در پایان عنوان کرد: باید به سوی کاهش آمار مشکلات و معظلات موجود در جامعه پیش برویم و یا آمار‌ها را در یک سطح مشخصی نگه داریم که در این زمینه انجام کار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اثرگذاری زیادی دارد.
 
انتهای پیام/g.s
ارسال نظرات