سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری اراک خبرداد:

خرید یک دستگاه غلطک از شرکت هپکو توسط شهرداری اراک

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در راستای تکمیل تجهیزات و ماشین آلات عمرانی شهرداری و همچنین تسریع در انجام پروژه های عمرانی، یک دستگاه غلطک EC۱۸ آسفالت توسط شهرداری اراک از شرکت هپکو اراک خریداری کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۳۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  بنیادی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت:این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین آلات خود تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت های عمرانی و خدماتی شهر را تسریع بخشد.

بنیادی اظهار کرد: در راستای تکمیل تجهیزات و ماشین آلات عمرانی شهرداری و همچنین تسریع در انجام پروژه های عمرانی، یک دستگاه غلطک EC۱۸ آسفالت توسط شهرداری اراک از شرکت هپکو اراک خریداری کرد.

وی با اشاره به خرید غلطک مذکور از شرکت هپکو،خاطر نشان کرد: با خریداری این ماشین آلات می توانیم با تسریع و اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی، موجب کاهش هزینه ها و برداشت بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه هایی که توسط این سازمان انجام می شود، باشیم.

شرکت تولید تجهیزات سنگین-هپکو اراک، ابرشرکت ایرانی در حوزهٔ صنایع سنگین است. این شرکت اولین و بزرگترین کارخانه تولید تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می‌باشد، این شرکت به تولید و تامین تجهیزات، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، راهسازی، معدنی و کشاورزی می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار