خبرهای داغ:
مسئول موکب امام رضا(ع) شهر مسیب

مراسم عزاداری ویژه زوار در موکب برگزار می‌شود

مسئول موکب امام رضا(ع) شهر مسیب گفت: خدمات فرهنگی انجام شده در این موکب شامل پخش مداحی و توزیع تسبیح هر روز بین ۱۲۰۰ زائر، توزیع سربند با شعارهای اربعینی ۵۰۰عدد و برگزاری مراسم عزاداری شبانه در موکب است.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کمیل رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین اظهار کرد: ارائه خدمات پذیرایی در موکب امام رضا(ع) شهر مهدی آباد قزوین در پخش صبحانه شامل چای، تخم مرغ و شیر است.
وی افزود: همچنین طی روز توزیع سیب زمینی به مقدار ۲۰۰کیلو بین ۲هزار زائر، توزیع شیر به مقدار ۶هزار لیوان، شربت ۸هزار لیوان و چای ۱۰هزار لیوان جزو دیگر خدمات پذیرایی در این موکب است.

مسئول موکب امام رضا(ع) شهر مسیب ابراز کرد: خدمات فرهنگی انجام شده در این موکب شامل پخش مداحی و توزیع تسبیح هر روز بین ۱۲۰۰ زائر، توزیع سربند با شعارهای اربعینی ۵۰۰عدد و برگزاری مراسم عزاداری شبانه در موکب است.
وی در پایان گفت: زمان خدمات رسانی به زوار از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۳ در طول شبانه روز است.

خدمات فرهنگی به زوار اربعین ارائه می‌شود

در ادامه حجت الاسلام جبرئیل نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین؛ درباره‌ ارائه‌ خدمات فرهنگی در موکب شهدای آوج اظهار کرد: موکب آوج در بخش فرهنگی امسال تلاش کرده تا نسبت به سال‌های گذشته خدمات بهتری به زائرین ارائه دهد.
وی افزود: طلاب و روحانیون شهرستان آوج به صورت خودجوش برای خدمت‌رسانی به زائرین اعلام آمادگی کرده‌اند و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف به زائرین ارائه می‌دهند.
مسئول خدمات فرهنگی موکب الشهدای آوج اذعان کرد: موکب آوج تلاش کرده‌است تا با تلفیق حرکت اربعین با ظهور و انقلاب در راستای بصیرت افزایی مردم خدمت‌رسانی کند.
وی گفت: این موکب با تغدیه فرهنگی که در اختیار زائرین قرار می‌دهد، می‌کوشد تا با بصیرت افزایی پویش اربعین حسینی را به پویش ظهور تبدیل کند.
این مسئول فرهنگی در پایان بیان کرد: خدمات فرهنگی این موکب شامل پخش مداحی و کلیپ انقلاب و اربعینی، بصیرت افزایی و اهدای کتاب در موضوعات مختلف فرهنگی است.

پذیرایی از ۳۰هزار زائر حسینی طی هر شبانه‌روز

اسداله ابوالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین؛ درباره‌ی خدمات موکب آوج اظهار کرد: تاکنون هشت روز افتخار خادمی زائران امام حسین(ع) را داشته‌ایم.
وی افزود: خدمات موکب آوج توزیع غذا گرم به صورت ۲۴ ساعته است و در هر شبانه روز از ۳۰ هزار زائر پذیرایی می‌کند.
مسئول موکب الشهدا آوج اذعان کرد: موکب مردمی آوج ۵۰ الی ۱۰۰خادم جوان متغیر دارد که از اقشار مختلف برای خدمت به زائران اربعین مشغول به فعالیت شده‌اند.
وی گفت: این موکب خدمات دیگری نظیر اسکان و خدمات فرهنگی به زائرین ارائه می‌کند.
این مسئول درباره‌ی اسکان زائران ابراز کرد: بیشتر خدمات اسکان زائرین به پس از ایام اربعین مرتبط می‌شود اما هم‌اکنون نیز به ۳۰الی۴۰زائر هر شب خدمات اسکان ارائه می‌شود.
وی در پایان گفت: موکب آوج ۱۵ روز پیش‌از ایام اربعین خدمت‌رسانی خود را آعاز کرده‌است و تا پنج روز پس از اربعین به خدمات خود ادامه می‌دهد.
۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها