خبرهای داغ:
نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان:

همایش بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان برگزار می‌شود

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برگزاری همایش بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

همایش بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان امروز با حضور مسئولان شهر همدان در فرمانداری همدان برگزار شد.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در این جلسه به تشریح اهمیت حماسه 30 مهر پرداخت و گفت: این حماسه از طرفی متعلق به همدان است و از طرف دیگر متعلق به دانش آموزان است.

خلیلی افزود: سال‌های متمادی است که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان برگزاری این برنامه را بر عهده داشته و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه روز 30 مهر پرداخت و افزود: سخنرانی امام جمعه استان همدان یکی از برنامه‌های این همایش است و در ادامه نسرین باقرزاده همسر شهید «باقری» و راوی کتاب «ساجی» برای دانش‌آموزان به سخنرانی می‌پردازد.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: اجرای گروه سرود و تئاتر دانش‌آموزی، تاسیس قرارگاه جنبش دانش‌آموزی و جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزان با فرماندار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این همایش است.

زارعی رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان نیز در ادامه به تشریح اهمیت حماسه 30 مهر پرداخت و گفت: این حماسه در بی‌مهری ما و مردم مهجور واقع شده و لازم است همه دستگاه‌ها تلاش خود را برای بزرگداشت این حماسه انجام دهند.

در ادامه این جلسه حاضران به نمایندگی از ادارات و سازمان‌ها، نقطه نظرات خود را مطرح و بر برگزاری هرچه بهتر این بزرگداشت تاکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات